Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Systemy komunikacyjne

Wielokanałowa komunikacja dla wszystkich pracowników, bez ograniczeń technologicznych i geograficznych

 

Zapewniamy wielokanałową łączność między wszystkimi pracownikami, niezależnie od ich lokalizacji czy typu używanego przez nich urządzenia. Wielokanałowość oznacza możliwość komunikacji w formie rozmowy, wideokonferencji, e-maila, wiadomości tekstowych, komunikatorów, wideoczatów – w dowolnej formie, także pracy grupowej, zależnie od potrzeby chwili.

Integrujemy wszystkie narzędzia komunikacyjne w jeden spójny system, niezależnie od liczby użytkowników i skali rozwiązania. Umożliwiamy korzystanie z pełnego zakresu funkcjonalności i zasobów wszystkim użytkownikom, z dowolnej lokalizacji, poprzez ujednolicony, przyjazny interfejs.

 

Nasze rozwiązania oferują zestaw uniwersalnych funkcjonalności:

  • aplikacje realizujące funkcje wielokanałowej komunikacji, dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych, obsługujący również wideo oraz wiadomości tekstowe i informacje o obecności (chat&presence). Wszystkie usługi dostępne są pod jednym numerem,
  • aplikacje do pracy grupowej, umożliwiające komunikację audio-wideo, współdzielenie materiałów źródłowych i prezentowanie treści,
  • systemy kierowania połączeń, zapewniające maksymalnie szybki kontakt z właściwą osobą, a tym samym szybką reakcję, poprzez precyzyjne kierowanie połączenia według wcześniej zdefiniowanych parametrów,
  • mechanizmy szyfrowania i uwierzytelniania zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa danych i chroniące przed nieautoryzowanym dostępem,

oraz mogą być doposażone o:

  • zaawansowane aplikacje zapewniające stabilność i niezawodność działania,
  • rozwiązania służące prewencji zakłóceń łączności,
  • funkcje nagrywania rozmów
  • IVR
  • systemy call/contact center.

 


Napisz do nas: