Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Komunikacja dla biznesu

Zapewniamy stabilną i bezpieczną wielokanałową komunikację wszystkim pracownikom, niezależnie od ich lokalizacji i typu używanych urządzeń. Umożliwiamy komfortową i efektywną pracę zdalną i grupową.

Wdrażamy systemy contact center, które projektujemy i wyposażamy tak, by skutecznie wspierały obsługę klienta i realizację kampanii każdego rodzaju i skali.

 

  • Mamy ekspercką wiedzę, 25 lat doświadczenia i unikalne know-how. Nasze portfolio to ponad 300 wdrożeń o zróżnicowanej skali – od kilku do kilku tysięcy użytkowników, od 10 do blisko 1000 agentów (także w centrach rozproszonych).
  • Naszą pracę zaczynamy od zrozumienia specyfiki procesów biznesowych klienta. To podstawowa wiedza - dzięki niej projektujemy rozwiązanie, które najlepiej spełni swoją rolę. Solidnie osadzamy nasze projekty zarówno w kontekście technologicznym, jak biznesowym.
  • Wszystkie wdrożenia przeprowadzamy z zachowaniem bezprzerwowej pracy. Dbamy, aby proces wdrożenia nie zakłócał bieżącego funkcjonowania.
  • Dbamy o bezpieczeństwo systemów w obszarze przechowywania i przetwarzania kluczowych danych, dostępności aktualizacji i wsparcia producenta.
  • Zapewniamy usługi utrzymaniowe i wsparcie techniczne, także w ramach umów SLA o gwarantowanym czasie reakcji i naprawy. Jesteśmy pierwszą linią wsparcia w ramach gwarancyjnych kontraktów serwisowych.
  • Dzielimy się wiedzą. Uczymy administratorów samodzielnego zarządzania systemem i jego konserwacji. Dzięku temu w większości sytuacji awaryjnych administratorzy radzą sobie samodzielnie, bez konieczności korzystania z serwisu zewnętrznego. W efekcie koszty utrzymania systemu są niższe.
  • Projektujemy i wdrażamy aplikacje specjalizowane, uzupełniające systemy telekomunikacyjne o ponadstandardowe lub specyficzne funkcje.