Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Rozwiązania IT

Projektujemy i budujemy infrastrukturę, która zapewnia efektywną wymianę danych, bezpieczne przechowywanie zasobów i stabilne działanie systemów produkcyjnych.

Dostarczamy rozwiązania sprzętowe i aplikacyjne, które integrujemy w wydajny i bezpieczny system. Tworzymy środowisko IT będące solidną bazą do prowadzenia i rozwijania biznesu.

Doradzamy w wyborze optymalnego rozwiązania

Pomagamy wybrać rozwiązania, które są najefektywniejsze technologicznie i kosztowo. Doradzamy jak osiągnąć cele funkcjonalne oraz parametry wydajnościowe w ramach dostępnych zasobów. Proponujemy rozwiązania perspektywiczne, otwarte na opcje rozbudowy, i opracowujemy koncepcje ich modernizacji i rozwoju.

 

Rzetelnie przygotowujemy się do wdrożenia

Jako doświadczeni praktycy, weryfikujemy możliwość przeprowadzenia wdrożenia w warunkach teletechnicznej, informatycznej i budowlanej infrastruktury klienta. Urządzenia dostarczamy prekonfigurowane, a miejsce instalacji weryfikujemy pod kątem warunków logistycznych, zachowania ciągów wentylacyjnych w serwerowni oraz utrzymania ciągłości zasilania działających urządzeń.

Dbamy o ustalenie procedur przywrócenia pierwotnej funkcjonalności na wypadek ewentualnych problemów. Dzięki praktyce i doświadczeniu identyfikujemy i eliminujemy punkty krytyczne w obszarze infrastruktury sieciowej, parametrów środowiskowych i zasilania już na etapie przygotowania do wdrożenia.

 

Szanujemy czas i przestrzeń klienta

Z wyprzedzeniem sygnalizujemy wymagania i utrudnienia dotyczące infrastruktury, bieżącej pracy firmy oraz personelu, którego obecność jest niezbędna w trakcie realizacji.

Termin i czas wdrożenia dostosowujemy do oczekiwań i trybu pracy klienta, aby uniknąć przestojów i zminimalizować ryzyko zakłóceń procesów biznesowych.

Miejsce pracy pozostawiamy czyste i uporządkowane. Dbamy o przejrzystość okablowania strukturalnego i zasilającego w szafach rackowych.

 

Wychodzimy poza rutynę

Umiejętności naszych inżynierów wdrożeń to efekt pracy przy wielu projektach o zróżnicowanej skali i złożoności. Do wyzwań technologicznych podchodzimy w sposób otwarty i nieszablonowy – myślimy kreatywnie, szukamy rozwiązań niestandardowych, wychodzimy poza ramy rutynowych działań i procedur. Sprawnie poruszamy się we wszystkich obszarach technologii ICT.

 

Zapewniamy wsparcie techniczne i posprzedażowe

W przypadku awarii priorytetem jest czas reakcji i skuteczność działań. Bezpośredni kontakt do zespołu wsparcia przyśpiesza rozwiązanie problemu. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, większość problemów rozwiązujemy samodzielnie.

W sytuacji, gdy niezbędna jest interwencja producenta, zapewniamy nasze pośrednictwo i wspieramy klienta znajomością procedur serwisowych, kanałów kontaktu i nomenklatury. Monitorujemy proces obsługi zgłoszenia serwisowego, aby być pewnym skuteczności działań.

Uważnie śledzimy proces naprawy – dodajemy kolejne informacje do naszej bazy wiedzy i doświadczenia. Dzięki temu potrafimy z wyprzedzeniem zidentyfikować i wyeliminować wiele potencjalnych problemów związanych z konfiguracją lub infrastrukturą.

Oferujemy gwarantowane czasy napraw i wsparcie SLA 24/7/365.